Przejdź do głównej zawartości

SUPLEMENT DIETY: Salus Natura Magnolia- Recenzja

A więc dziś bardzo ,krótka recenzja produktu ,

SUPLEMENT DIETY: Salus Natura Magnolia, tabletki, 30 szt

  

 

 Opis producenta. 


Substancja wypełniające - maltodekstryna, wyciąg z magnolii, kwasy tłuszczowe nienasycone omega-3, substancje powlekające - hydroxypropylometyloceluloza, poliwinylopirolidon, trietylocytrynian, substancja poślizgowa - stearynian magnezu, niacyna, pantoteinian wapnia, pirydoksyna, ryboflawina, tiamina, kwas foliowy.

Kwasy tłuszczowe nienasycone Omega - 3 400 mg
Wyciąg z magnolii 200 mg
Niacyna 4,5 mg
Kwas pantotenowy (wit. B5) 1,5 mg
Pirydoksyna (wit. B6) 0,5 mg
Ryboflawina (wit. B2) 0,4 mg
Tiamina (wit. B1) 0,35 mg
Kwas foliowy 0,05 mg
Działanie
Wyciąg z magnolii posiada szerokie spektrum działań:
  • relaksacyjne,
  • rozluźniające,
  • przeciwstresowe,
  • łagodzące podrażnienia oraz nerwowość
  • łagodzące frustrację.
Wskazania
 Poleca się jego stosowanie w stanach:próblemów emocjonalnych, utraty energii, napięcia mięśni, kłopotów ze snem, dolegliwości kobiecych.


 
Dawkowanie
1 tabletka 1x dziennie. W przypadkach nasilonych problemów używać 1 tabletkę 2x dziennie.
 
Przeciwwskazania:
Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek ze składników produktu.
Uwagi:
Niewskazane dla dzieci. Preparat nie zastępuje posiłku.

CENA:  OK. 20 ZŁ (30 SZTUK TABLETEK)

Moja recenzja....

 Tabletki działały na mnie , dzięki nim nie miałam problemu ze snem, gdzie dotychczas to był mój największy problem. Jedyny minus- kapsułka za duża do połknięcia jak dla mnie.
 

Komentarze

  1. Też je testowałam:)
    U mnie pozytywnie działały w czasie stresu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna pozytywna opinia na temat tych kapsułek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się na nie zdecyduje...
    Zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Perfumy Bi-es- Współpraca

Hej, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z http://samplecity.pl/   a parę dni temu zostałam wybrana w gronie 200 testerek do testowania produktów firmy Bi-es. Bardzo miło mnie zaskoczyli. A oto co otrzymałam: Od dziś zacznę je testować, i niedługo oczekujcie opinii na  temat tego produktu :) Po pierwszym psiknięciu wybrałam już faworyta :)

A dziś w mojej skrzynce ...

    Jakiś czas temu na https://www.facebook.com/BratekPlus?fref=ts , było można wygrać Tabletki Bratek. Pierwsze 500 osób , które zgłosiło się otrzymało Bratek. BRATEK PLUS suplement diety został opracowany z myślą o osobach, pragnących wspomóc utrzymanie prawidłowego stanu skóry, także w okresie dojrzewania. Opis producenta Skład Celuloza mikrokrystaliczna, ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego, mleczan cynku, hydroksypropylometyloceluloza - substancja do stosowania na powierzchnię, stearynian magnezu - susbtancja przeciwzbrylająca, dwutlenek krzemu - substancja przeciwzbrylająca, poliwinylopirolidon - substancja wypełniająca, guma arabska - zagęstnik, lecytyna sojowa - emulgator. 1 tabletka zawiera: Ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego 150 mg Cynk 5 mg. Działanie Wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego, dzięki zawartości flawonoidów wspomaga procesy przemiany materii, co pomaga eliminować szkodliwe substancje z organizmu i wpływa korzystnie na sta