Przejdź do głównej zawartości

Recenzja -Bepanthen® Baby Maść Ochronna

Tak, jak kiedyś was informowałam , zostałam Ambasadorką marki Bepanthen






Otrzymałam wtedy 13, pięknych paczek (dla koleżanek i rodzinny ) no i oczywiście i dla mnie i mojego synka





A dziś przedstawie Wam, recenzje  produktu :)





A tak mój synek smakował produkt  :)



A zatem przejdźmy szczegółowo do produktu, produkt posiada tubkę co umożliwia  dość dobre wydobywanie maści ze środka.

Konsystencja jest stabilna, i bardzo ładnie się rozprowadza.


Produkt już wcześniej używałam, i byłam z niego bardzo zadowolona. Produkt stosuje na pupę mojego synka. Bardzo dobrze sobie radzi z odparzeniami pieluszkowymi.

A chciałam jeszcze stwierdzić, iż produkt mój synek bardzo polubił opakowanie :)





Cena maści:  100g/  ok. 25 zł

7 Złotych Standardów

Komentarze

  1. Również słyszałam pozytywne opinie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dzieci już nie mam małych ale wkoło same pozytywy o tej maści słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potwierdzam w 100% sama jestem ambasadorką maści i jestem nią zachwycona zresztą nie tylko ja, ale i moi znajomi i ich dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się podpisuję pod pozytywnymi opiniami. Maść ochronna Bepanthen jest świetna. Szybko leczy podrażnienia i zabobiega powtaniu nowych. Ważne jest też to, że pozwala skórze oddychać. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam także wiele opinii pochlebnych na temat tej maści. A synka masz prześlicznego - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny tester. :))
    Dostałam też od jednej z blogerek. Jestem przeszczęśliwa, bo wkrótce dzidzia przyjdzie na świat i będę mogła wypróbować, a słyszałam same dobre opinie. :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Perfumy Bi-es- Współpraca

Hej, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z http://samplecity.pl/   a parę dni temu zostałam wybrana w gronie 200 testerek do testowania produktów firmy Bi-es. Bardzo miło mnie zaskoczyli. A oto co otrzymałam: Od dziś zacznę je testować, i niedługo oczekujcie opinii na  temat tego produktu :) Po pierwszym psiknięciu wybrałam już faworyta :)

A dziś w mojej skrzynce ...

    Jakiś czas temu na https://www.facebook.com/BratekPlus?fref=ts , było można wygrać Tabletki Bratek. Pierwsze 500 osób , które zgłosiło się otrzymało Bratek. BRATEK PLUS suplement diety został opracowany z myślą o osobach, pragnących wspomóc utrzymanie prawidłowego stanu skóry, także w okresie dojrzewania. Opis producenta Skład Celuloza mikrokrystaliczna, ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego, mleczan cynku, hydroksypropylometyloceluloza - substancja do stosowania na powierzchnię, stearynian magnezu - susbtancja przeciwzbrylająca, dwutlenek krzemu - substancja przeciwzbrylająca, poliwinylopirolidon - substancja wypełniająca, guma arabska - zagęstnik, lecytyna sojowa - emulgator. 1 tabletka zawiera: Ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego 150 mg Cynk 5 mg. Działanie Wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego, dzięki zawartości flawonoidów wspomaga procesy przemiany materii, co pomaga eliminować szkodliwe substancje z organizmu i wpływa korzystnie na sta