Przejdź do głównej zawartości

INTENSYWNE SERUM REDUKUJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ- Eveline, Slim Extreme 4D (Recenzja)

Witam, miałam przyjemność przez 4 tygodnie testowania  Eveline, Slim Extreme 4D ,dzięki współpracy z firmą Eveline. 
Opis producenta:






INTENSYWNE SERUM REDUKUJĄCE TKANKĘ TŁUSZCZOWĄ zwalcza odkładający się tłuszcz, zwłaszcza w obrębie brzucha. Nowatorska formuła bogata w zaawansowane składniki aktywne działające w synergii z kompleksem Intenslim™ wyraźnie zmniejsza obwód talii, optycznie wysmuklając sylwetkę. bioHyaluron Slim Complex™ zawierający kwas hialuronowy intensywnie nawilża, wygładza i ujędrnia. Roślinne komórki macierzyste –PhytoCellTec™ aktywizują osłabione i uśpione komórki macierzyste w skórze, przez co stymulują jej naturalną regenerację, co pozwala w naturalny sposób zwalczać cellulit. Kompleks Lipocell-Slim® wykazuje silne działanie wyszczuplające i modelujące sylwetkę. Mleczko roślinne Chufa Milk EC, algi laminaria i olejek z pestek winogron odżywiają i rewitalizują naskórek.

A SIZE DOWNTM TECHNOLOGY
Innowacyjna technologia wyszczuplająca A SIZE DOWN™ gwarantuje intensywną redukcję podskórnej tkanki tłuszczowej, zwłaszcza w obrębie fałdów brzusznych, powodując szybką utratę centymetrów w obwodzie ciała, rzeźbiąc wcięcie w talii i nadając sylwetce kształt klepsydry.
POTWIERDZONA SKUTECZNOŚĆ*:
• zmniejszenie obwodu brzucha o jeden rozmiar
• widoczna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej
• wymodelowana i wyrzeźbiona sylwetka
*Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet przez okres 4 tyg.

Konsystencja wygląda tak:
Pachnie cudownie.

Moja opinia:
     
      Serum znajduję się w tubce o pojemności 150 ml. Aplikacja serum jest bardzo łatwa. Konsystencja serum bardzo ładnie pachnie , rozsmarowuje się szybko i wygodnie i szybko się wchłania. Skóra po nasmarowaniu serum bardzo ładnie pachnie , jest gładka i ujędrniona. Jest efekt chłodzenia .
       Po stosowaniu intensywnego serum, zauważyłam na prężenie skóry przy brzuchu.
       Jedynym minusem jakim zauważyłam, jest cena 150ml, za 22 zł . Jedna tubka przy stosowaniu dwa razy dziennie starcza ok. na 12 dni. 


 

Komentarze

  1. Bardzo lubie te balsamy eveline mialam ostatnio ten w wersji letniej - spa chłodzacy :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam teraz 3D wkrótce recenzja, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie produkty do ciała z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Perfumy Bi-es- Współpraca

Hej, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z http://samplecity.pl/   a parę dni temu zostałam wybrana w gronie 200 testerek do testowania produktów firmy Bi-es. Bardzo miło mnie zaskoczyli. A oto co otrzymałam: Od dziś zacznę je testować, i niedługo oczekujcie opinii na  temat tego produktu :) Po pierwszym psiknięciu wybrałam już faworyta :)

A dziś w mojej skrzynce ...

    Jakiś czas temu na https://www.facebook.com/BratekPlus?fref=ts , było można wygrać Tabletki Bratek. Pierwsze 500 osób , które zgłosiło się otrzymało Bratek. BRATEK PLUS suplement diety został opracowany z myślą o osobach, pragnących wspomóc utrzymanie prawidłowego stanu skóry, także w okresie dojrzewania. Opis producenta Skład Celuloza mikrokrystaliczna, ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego, mleczan cynku, hydroksypropylometyloceluloza - substancja do stosowania na powierzchnię, stearynian magnezu - susbtancja przeciwzbrylająca, dwutlenek krzemu - substancja przeciwzbrylająca, poliwinylopirolidon - substancja wypełniająca, guma arabska - zagęstnik, lecytyna sojowa - emulgator. 1 tabletka zawiera: Ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego 150 mg Cynk 5 mg. Działanie Wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego, dzięki zawartości flawonoidów wspomaga procesy przemiany materii, co pomaga eliminować szkodliwe substancje z organizmu i wpływa korzystnie na sta