Przejdź do głównej zawartości

Wody Perfumowe Bi-es - RECENZJA

Witam wszystkich moich odbiorców, jakiś czas temu informowałam  was iż dostałam się do testowania wody perfumowej marki Bi-es.
                                        Na zdjęciu widnieją trzy wspaniałe wody perfumowe marki Bi-es.



                     A zatem zacznijmy po kolei  od numer 1.  Experience








Opis producenta: Bi Es Experience The Magic Woman woda perfumowana EDP 100 ml Zapach kwiatowo-owocowy z nowym aromatem Experience the Magic odkryjemy magiczne właściwości : bursztynu, bergamotki i frezji, które zabiorą nas w ekscytująca podróż do świata alchemii. Wystarczy jedna kropla by pozostawić subtelny ślad woni na kilka godzin. Codzienna doza niepowtarzalnej nuty podkreśli eteryczny styl. Nuty głowy: bergamotka, jabłko, liście białej herbaty Nuty serca: fiołek, róża, frezja Nuty bazy: bursztyn, nuty drzewne cedr i piżmo.

Cena: 20-23 zł

Długość trwania zapachu na ubraniach:  powyżej 24 godzin

Woda Perfumowa : Pozostaje moim faworytem nr 1 , jeśli skończy mi się buteleczka z wodą perfumową to ona zostanie w moim wyborze na pierwszym miejscu.

Moja ocena:  10/10

Perfum w sam raz jak dla mnie bardzo przyjemny wiosenny zapach i długotrwały. 






-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numerem 2 zostaje Bi- es  Moi White






Opis producenta:  Rodzina zapachowa: KWIATOWE - damskie DRZEWNE - damskie Bi-Es Moi White to kwiatowo - drzewno - piżmowe perfumy dla kobiet. Otulone białymi kwiatami i mchem cedrowym, przynosi czarujący wianuszek esencji będących odbiciem kobiecej kruchości i delikatności. Piramida zapachu: - Nuta głowy: śliwka, nuty zielone, frezja, brzoskwinia, piwonia i białe piżmo - Nuta serca: zielona ..



Cena: 17-21 zł

Długość trwania zapachu na ubraniach:  powyżej 24 godzin

Woda Perfumowa : Pozostaje moim faworytem nr 2.

Moja ocena: 9/10


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


 Numerem 3 zostaje Bi- es Miss Belle 





Opis produktu przez producenta:Miss Belle to lekka, szyprowo-owocowa kompozycja, subtelnie przełamana delikatnymi akordami drzewnymi. Różowo-pudrowy odcień podkreśla romantyczny styl. Otul się ciepłą wonią i poznaj nowy wymiar zmysłowości.

Zapach szyprowo-owocowy z akordami drzewnymi i kwiatowymi.

 Cena: 18-23zł 

 Długość trwania zapachu na ubraniach:  powyżej 10 godzin

Woda Perfumowa : nie przypadła do mojego gustu.  














Komentarze

  1. nigdy nie miałam powyższych perfum :)

    zapraszam na rozdanie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dawno już nie używałam perfum bi-es;)
    klik i jestem u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy takie same zdanie :) również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Perfumy Bi-es- Współpraca

Hej, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z http://samplecity.pl/   a parę dni temu zostałam wybrana w gronie 200 testerek do testowania produktów firmy Bi-es. Bardzo miło mnie zaskoczyli. A oto co otrzymałam: Od dziś zacznę je testować, i niedługo oczekujcie opinii na  temat tego produktu :) Po pierwszym psiknięciu wybrałam już faworyta :)

A dziś w mojej skrzynce ...

    Jakiś czas temu na https://www.facebook.com/BratekPlus?fref=ts , było można wygrać Tabletki Bratek. Pierwsze 500 osób , które zgłosiło się otrzymało Bratek. BRATEK PLUS suplement diety został opracowany z myślą o osobach, pragnących wspomóc utrzymanie prawidłowego stanu skóry, także w okresie dojrzewania. Opis producenta Skład Celuloza mikrokrystaliczna, ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego, mleczan cynku, hydroksypropylometyloceluloza - substancja do stosowania na powierzchnię, stearynian magnezu - susbtancja przeciwzbrylająca, dwutlenek krzemu - substancja przeciwzbrylająca, poliwinylopirolidon - substancja wypełniająca, guma arabska - zagęstnik, lecytyna sojowa - emulgator. 1 tabletka zawiera: Ekstrakt z ziela fiołka trójbarwnego 150 mg Cynk 5 mg. Działanie Wyciąg z ziela fiołka trójbarwnego, dzięki zawartości flawonoidów wspomaga procesy przemiany materii, co pomaga eliminować szkodliwe substancje z organizmu i wpływa korzystnie na sta