Przejdź do głównej zawartości

Kampania z marką Clavier

 A zatem co otrzymałam w ramach kampanii :



Gąbeczka do makijażu Tender Blender

Innowacyjna gąbka do makijażu, idealna do aplikacji bazy pod podkład, podkładu, pudru, różu w kremie i praktycznie każdego innego produktu do makijażu. Doceniona i stosowana przez grono znanych polskich i światowych wizażystów. Umożliwia stworzenie nieskazitelnego makijażu bez smug,a specjalna struktura ogranicza niechciane wchłanianie produktu przez gąbkę.Szeroka podstawa pozwala kilkoma ruchami wykonać makijaż twarzy, a dzięki wąskiej końcówce bez problemu dotrzesz w miejsca wymagające precyzyjnej aplikacji czy większego krycia. To produkt idealny dla każdej kobiety, ale przede wszystkim dla początkujących oraz profesjonalnych wizażystów.

 

Puszek do pudru w etui Clavier 

Biały, welurowy puszek do pudru jest zapakowany w wygodne etui, dzięki któremu możesz higieniczne przetrzymywać swój puszek, a nawet zabrać go w podróż. Charakteryzuje go delikatność i doskonałe właściwości przenoszenia oraz wprasowywania pudru w strukturę skóry. Puszek Clavier to niezastąpione narzędzie do wszelkich produktów sypkich. Dzięki niemu wykonasz swój makijaż precyzyjnie i równomiernie na całej powierzchni twarzy.

 

 

Rzęsy na pasku “Strip Me! Lashes” Clavier

Kolekcja “Strip Me!” to rzęsy na pasku o jakości premium, które zostały stworzone z miłości i pasji do makijażu! Konsultowane, przeprojektowane, udoskonalane były najmniejsze detale – wszystko po to, żeby noszenie ich było komfortowe, a końcowy efekt “WOW!”. Dramatyczne, naturalne czy seksowne? Z nowymi rzęsami “Strip Me!” Clavier stworzysz każdy wymarzony look! Kolekcja zawiera 11 wyjątkowych modeli, każda para ma inny charakter, dzięki czemu zawsze idealnie dopasujesz swoje rzęsy do nastroju czy okazji.

 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Perfumy Bi-es- Współpraca

Hej, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z http://samplecity.pl/   a parę dni temu zostałam wybrana w gronie 200 testerek do testowania produktów firmy Bi-es. Bardzo miło mnie zaskoczyli. A oto co otrzymałam: Od dziś zacznę je testować, i niedługo oczekujcie opinii na  temat tego produktu :) Po pierwszym psiknięciu wybrałam już faworyta :)

Moja kolejna zdobycz-wygrana

Witam dziś otrzymałam przepiękny kubek z http://www.niszczpryszcz.pl/index.php?document=1 , wystarczyło się zarejestrować i być aktywnym na forum :)