Przejdź do głównej zawartości

Vichy Mineral 89 -sposób na sprężystą i wzmocnioną skórę

      Vichy Mineral 89 jest stworzony z myślą dla skóry ,która potrzebuje poprawy sprężystości i wzmocnienia. Czy naprawdę dział serum ???
     Producent informuję ,iż serum jest do wszystkich rodzajów skóry. Hipoalergiczny. Najlepiej nakładać na oczyszczoną skórę twarzy rano i wieczorem jako pierwszy krok w codziennej pielęgnacji. Vichy zapewnia klientki poprawę wzmocnienia skóry i jej barierę ochronną oraz poprawia sprężystość. Skóra staje się nawilżona, stonizowana i pełna blasku.
     Najważniejszym plusem jest skład , unikalna formuła łącząca bogatą w 15 minerałów wodę termalną- 89% z kwasem hialuronowym. Woda termalna pochodzi z głębin francuskich wulkanów .

    Co mogę stwierdzić? Pierwszy wielki plus konsystencja serum jest "wodnista delikatnie" dzięki temu starczy opakowanie na bardzo długo. Jest bezzapachowy. Nie uczula. Cena adekwatna do produktu. Skóra po zastosowaniu delikatnie się napina , dzięki temu nasze delikatne zmarszczki zanikają , myślę ,że przy dłuższym stosowaniu moja skóra nabierze więcej sprężystości. Opakowanie posiada bardzo ładny dozownik ,dzięki temu ułatwi bardzo łatwą aplikację. Serum oceniam na bardzo dobry, jestem bardzo zadowolona z działania tego małego cudu.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Perfumy Bi-es- Współpraca

Hej, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z http://samplecity.pl/   a parę dni temu zostałam wybrana w gronie 200 testerek do testowania produktów firmy Bi-es. Bardzo miło mnie zaskoczyli. A oto co otrzymałam: Od dziś zacznę je testować, i niedługo oczekujcie opinii na  temat tego produktu :) Po pierwszym psiknięciu wybrałam już faworyta :)

Moja kolejna zdobycz-wygrana

Witam dziś otrzymałam przepiękny kubek z http://www.niszczpryszcz.pl/index.php?document=1 , wystarczyło się zarejestrować i być aktywnym na forum :)