Przejdź do głównej zawartości

BoboVita JogoMi!

Odkryj pyszny sposób mam na mniam! To kolejna kampania , do której wraz synkiem dostaliśmy się :)





BoboVita JogoMi!:



  • to wyjątkowo smakowite połączenia różnorodnych owoców i kremowego jogurtu w 4 wariantach smakowych,
  • zawierają odpowiedniej jakości bezpieczne składniki, pochodzące od sprawdzonych dostawców,
  • to produkty, które zgodnie z przepisami prawa nie zawierają konserwantów, barwników i wzmacniaczy smaku,
  • mają konsystencję i skład dopasowane do potrzeb oraz umiejętności niemowląt po 6. i 8. miesiącu życia,
  • to produkty, których nie trzeba przechowywać w lodówce,
  • to dla maluszka komfort oraz bezpieczeństwo odkrywania nowych smaków – zarówno w domu, jak i na spacerze czy wyjeździe.

    Komentarze

    Popularne posty z tego bloga

    Perfumy Bi-es- Współpraca

    Hej, jakiś czas temu nawiązałam współpracę z http://samplecity.pl/   a parę dni temu zostałam wybrana w gronie 200 testerek do testowania produktów firmy Bi-es. Bardzo miło mnie zaskoczyli. A oto co otrzymałam: Od dziś zacznę je testować, i niedługo oczekujcie opinii na  temat tego produktu :) Po pierwszym psiknięciu wybrałam już faworyta :)

    Moja kolejna zdobycz-wygrana

    Witam dziś otrzymałam przepiękny kubek z http://www.niszczpryszcz.pl/index.php?document=1 , wystarczyło się zarejestrować i być aktywnym na forum :)